Bebis

Hejsan alla! 😌 
Var ett tag sedan jag skrev hĂ€r nu det blir mest inlĂ€gg om det har hĂ€nt nĂ„gonting eller sĂ„ 🌾 
Just nu ett tag har jag tvivlat pĂ„ om det verkligen varit nĂ„got i magen, jag har ju hört hjĂ€rtat pĂ„ bebis en gĂ„ng den 12:e januari  (null)
Och sĂ„hĂ€r sĂ„g det ut! Man pendlar hela tiden frĂ„n att vara gravid till att inte vara gravid och det gĂ„r inte att frĂ„ngĂ„ nĂ€r man Ă€ntligen hamnat hĂ€r. Lyckan var som sagt total men det sorgliga i det var ju att fredrik var och jobbade sĂ„ han fick inte höra ❀ sen har jag nĂ„gon dag ibland försökt att hitta hjĂ€rtat sĂ„ fredrik ocksĂ„ fĂ„r höra men det har varit förgĂ€ves! 
IgĂ„r kvĂ€ll bestĂ€mde jag mig för att nu jĂ€klar ska jag hitta hjĂ€rtat, letade och letade men nej inget hjĂ€rta. NĂ€r jag precis gav upp sĂ„ sa fredrik att han vela prova sĂ„ visst tĂ€nkte jag, lycka till 😅 efter en stunds letande sĂ„ hittade plötsligt fredrik hjĂ€rtat och den hĂ€r gĂ„ngen slog det vĂ€ldigt högt och det liksom dunkade i hörluren och vĂ€ldigt fort slog det đŸ˜đŸ‘¶đŸ» sĂ„ just nu Ă€r jag gravid igen om ni förstĂ„r min hjĂ€rna 😂 
Jag har tĂ€nkt att spela in hjĂ€rtljudet sĂ„ ni fĂ„r höra, sĂ„ nĂ€sta gĂ„ng tĂ€nkte jag ansluta till en högtalare som man kan spela in ifrĂ„n men det blir inte just nu, om en vecka eller tvĂ„! Vill inte göra allt för mycket avlyssningar dĂ„ det kan stressa bebis. 
Jag Ă€r i skrivande stund i v.13 och jag kĂ€nner mig inte gravid för fem öre förutom att min svank har sagt upp sig helt och hĂ„llet, igĂ„r nĂ€r jag skulle sĂ€tta mig upp i sĂ€ngen sĂ„ fastnade jag liksom och kunna knappt gĂ„ 😞  Ă€r ocksĂ„ sjukskriven pĂ„ 75% till den 9 mars sĂ„ jag jobbar endast 2 timmar per dag nu! Jag har bestĂ€mt mig för att prova och gĂ„ och simma pĂ„ badhuset men jag gör det helst inte sjĂ€lv sĂ„ Ă€r nĂ„gon sugen att haka pĂ„ sĂ„ hojta till â˜ș  sĂ„ kanske svanken blir bĂ€ttre. Eftersom jag har skolios sĂ„ blir det sĂ„hĂ€r i ryggen sĂ„ tidigt i graviditeten ❀ 

Jag ska snart till barnmorskan igen pĂ„ inskrivningssamtal, sist var bara hĂ€lsosamtal sĂ„ det blir lite mera prover nĂ€sta gĂ„ng i början av februari! đŸ‘ŒđŸŒ skriver mera dĂ„ igen! 
Kram pĂ„ er alla 🌾